Wedstrijdverslag Oud-Beijerland 1 - LMO 1 (26 mrt 2022)

LMO 1

26 maart 2022 14:30

J.P.J. van Gurp

Sportpark Olympia
Langeweg 22
3262LE
OUD-BEIJERLAND

OSV OUD-BEIJERLAND KOMT TEGEN LMO OPNIEUW NIET TOT SCOREN

OSV Oud-Beijerland moest op sportcomplex ‘Olympia’ het onderspit delven tegen LMO. Werd de uitwedstrijd op 6 november jl. nog met 3-0 verloren, ditmaal slaagde de Smeets Ferry-formatie van trainer Barry Schipper er opnieuw niet in om tot scoren te komen en zag, na een 0-1 ruststand, een 0-2 eindstand op het scorebord staan.
De verwachtingen waren hoog gespannen na het doelpuntrijke oefenduel van een week geleden, maar aan deze verwachtingen kon geen moment worden voldaan. De bezoekers gaven verdedigend weinig ruimte weg en de thuisploeg had moeite om kansen te creëren. Terwijl de neutrale toeschouwer al aanstalten maakte om met een dubbelblanke stand het zonnige terras op te zoeken was daar ineens Edilsony Dias Gomes, die in de 42e min. na een redding van de OSV-doelman de bal voor de voeten kreeg en in de rebound van dichtbij voor de 0-1 tekende.
De tweede helft was amper begonnen of de 0-2 stond al op het scorebord. Het was Danny Paludanus, die in de 49e min. de voorzet van Boyd Rijnenberg met het hoofd wist af te ronden. De thuisploeg ontbeerde het aan stootkracht en bracht na een uur spelen met Jan Jaspers (terug van wintersport) en Stephan Baaij (spelend in het derde elftal) wat meer aanvallende impulsen binnen de lijnen. De afronding vormde vanmiddag evenwel ‘het’ probleem en mocht de bal al richting het vijandelijke doel gaan, dan stond LMO-doelman Mark Smith op de juiste plaats. Kortom: de thuisploeg kon vanmiddag geen aanspraak maken op een beter resultaat en moest de punten dan ook terecht aan LMO laten.

Dinsdagavond 29 maart a.s. speelt OSV om 20.00 uur de inhaalwedstrijd in Rotterdam tegen FC IJsselmonde. Ook de inhaalwedstrijden Nieuwerkerk - LMO en VVOR – Rhoon staan voor dat tijdstip op het programma.
Op zaterdag 2 april a.s. gaat OSV naar Den Bommel en ontvangt LMO stadgenoot BZC/Zuiderpark op bezoek.
Zaterdag 9 april staat geheel in het teken van het duel tussen OSV en SSS.

OSV Oud-Beijerland - LMO 0-2 (0-1):   42. Edilsony Dias Gomes 0-1; 49. Danny Paludanus 0-2.

OSV Oud-Beijerland: Donovan Levestone –– Youri van Ruiven, Loek Visser, Quinton Burk en Nick van Dijk (61. Jan Jaspers) –– Tim Wiendels (61.Stephan Baaij), Esra Pieters en Damon Tol –– Dedier Bos, Dylan de Vroed en Kenzo Sanches.

LMO: Mark Smith –– Edilsony Dias Gomes (46. Glodi Kuba), Michael Navajas-Sanchez, Izaak Lavooij en René Wilting –– Pedro Miranda Martins, Dario Lara Olaya (90+2. Mark van Zanten), Boyd Rijnenberg en Rodney van Dam –– Danny Paludanus (82. Quincy Latupeirissa), Daley Hilkemeijer (72. Halil Bozlak.

Arbiter Jan van Gurp uit Stad aan ‘t Haringvliet toonde gele kaarten aan de OSV-spelers Youri van Ruiven, Quinton Burk en Damon Tol. Aan de zijde van LMO werd Dario Lara Olaya genoteerd.

/////////

Foto's :  Jaap van Dijk Fotografie