Wedstrijdverslag Oud-Beijerland JO13-1 - Spijkenisse JO13-3 (12 nov 2022)

OSV Oud Beijerland JO13-1

Spijkenisse JO13-3

2e klasse (2e fase) 13

12 november 2022 10:10

A. van Putten

Sportpark Olympia
Langeweg 22
3262LE
OUD-BEIJERLAND

Oud-Beijerland JO13-1 verliest heetgebakerde wedstrijd tegen Spijkenisse: 1-2

Op een goedgevuld OSV terrein traden onze jongens van JO13-1 op zaterdagochtend 12 november jl. aan tegen de sterke macht van Spijkenisse.

Om 10.10 uur floot de scheidsrechter af voor de strijd om de 2e of 3e plek in de competitie.
Het was in beginsel een redelijk gelijkopgaande wedstrijd, maar Spijkenisse wist toch met hun snelle aanvallers door onze defensie te breken en onze Dion te passeren. Stand 0-1.

De strijd werd op het scherpst van de snede gestreden en steeds meer mensen begonnen zich in het spel te mengen. Coaches, vlaggers, maar ook ouders konden hun emoties soms moeilijk bedwingen en continu werden beslissingen van de vlagger of scheidsrechter in twijfel getrokken. Uiteraard had dit helaas ook zijn invloed op onze jongens en op het spel.

Desondanks kon vanuit een corner van Jens, die belandde bij de 1e paal, door Mike simpel worden binnen getikt en bracht de ruststand op 1-1.

De 2e helft werd harder en feller en er waren steeds meer overtredingen nodig. Helaas liepen wederom de gemoederen hoger op, van zowel spelers als coaches en toeschouwers. Onder deze druk en sfeer kon Spijkenisse nogmaals profiteren en maakte de winnende treffer op de 1-2. Spijkenisse verstevigde hiermee zijn 2e plaats en onze jongens zakken hiermee verder op de ranglijst naar plek 6.

We gaan komende week weer hard en met plezier trainen en we houden nog steeds zicht op een plek in de top 3!!!  A.s. zaterdag 19 november staat om 08.30 uur de volgende topper uit bij ’s Gravendeel op de agenda en kan wederom om plek 3 gaan!

Met groeten en beetje schaamrood op de kaken van de sfeer rondom deze wedstrijd,
De Vader Inside