Wedstrijdverslag Oud-Beijerland JO13-1 - GOZ JO13-1 (29 okt 2022)

OSV Oud Beijerland JO13-1

GOZ JO13-2

29 oktober 2022 10:30

W.A.P Bollaart

Sportpark Olympia
Langeweg 22
3262LE
OUD-BEIJERLAND

Oud-Beijerland JO13-1 neemt revanche op eerdere nederlaag tegen GOZ

Oud-Beijerland, zaterdag 29 oktober 2022

Na een tijdje in spanning te hebben gezeten of we wel ingedeeld zouden worden kwam pas afgelopen donderdag het verlossende woord vanuit de KNVB. Onze JO13-1 is weer in de strijd in de 2e klasse en bleek dat twee dagen later al de eerste competitiewedstrijd op het spel stond.
Door deze korte termijn en de herfstvakantie moesten we dealen met feit dat naast 3 spelers ook de (hoofd😉)trainer Rene zich af moest melden.

Met Pim van de J014 als gastspeler en een aangepaste opstelling traden we op een mooie zaterdagmorgen thuis om 10.30 uur aan tegen GOZ. In de 1e fase van de competitie in september jl. bleek deze tegenstander nog net een maatje te groot en moesten we een 4-6 nederlaag toen incasseren.
Met revanchegevoelens, spelers op een andere positie, maar met een dubbele motivatie trapten onze jongens af.
Na een gelijkopgaande strijd zorgde Elano na een mooie solo voor de openingstreffer. Het spel ging op en neer en zorgde aan beiden kanten voor kansen en dreiging. Gelukkig wist Dion met een paar mooie reddingen de 0 te houden tot aan de rust. (ruststand 1-0 voor).

De 2e helft was in het begin een kopie van 1e. Maar een uitval en rush van linksbuiten Kick maakte hij koel af en bracht de stand op 2-0. Na de aftrap nam GOZ even het heft in handen en maakte binnen een paar minuten de aansluitingstreffer op 2-1.

Hierna begonnen onze jongens het spel in handen te nemen en kregen meer balbezit en werden feller in de duels. Je zag dat de trainingsoefeningen hun vruchten begonnen af te werpen. Wederom een dribbel van Kick vanaf de linkerkant en gaf de keeper het nakijken en zorgde dat het verschil weer 2 doelpunten werd.
Hierna wist GOZ niet echt meer van zich af te bijten en kon OSV de druk verder op voeren.

Via twee identieke mooie corners kopte Mike als gelegendheidsvoorstopper beide keren in het doel en bracht daarmee de overwinning geheel naar ons toe en de eindstand naar 5-1 !!!

Robert Aarens was na afwezigheid ook weer even in zijn element om als “vervanger” van Rene naast Dennis aan de kant te staan hahaha. Ook Gerrit gaf als “extern adviseur” de nodige aanmoedigingen.
Via Whatsapp werd Rene op de hoogte gehouden en geplaagd dat bij zijn afwezigheid de overwinning is binnengesleept 😊. Maar mede door zijn trainingen en adviezen konden we deze verzilveren in de wedstrijd, dus vanaf afstand dank!

De revanchegevoelens werden beloond en hiermee een compliment voor ieder zijn inzet!
Een bedankje aan onze gastspeler Pim, Robert (Sahel) als vlagger en Walter die wilde komen fluiten.

De eerste 3 punten zijn binnen en op naar een mooi seizoen!

Groeten van,

De Vader Inside