Vacatures

21-08-2023

Vacatures: Coördinator Bar/ Keuken medewerker(s) / Commissiekamer

banner_gezocht_kantine.png

Coördinator planning: bar/ keuken / commissiekamer vrijwilliger(s) - ZATERDAGOCHTEND JEUGD
Om alle diverse taken rondom de kantine en commissiekamer goed te coördineren zijn we op zoek naar een coördinator planning.
Elke zaterdagochtend, maar ook bij bijzondere evenementen zijn er vrijwilligers nodig.
Voor achter de bar, keuken, maar ook in de commissiekamer.

Het gaat hier dan om de planning voor de Jeugd.
Zaterdagochtend 08:00 - 13:00uur. Eventueel met extra diensten bij activiteiten.
Bij genoeg vrijwilligers, is de wens om ook tijdens trainingen de kantine te openen.

Binnen de kantinediensten wordt er gewerkt met veel vrijwilligers. Hiervoor is er een planning nodig.
Het liefst niet op het laatste moment geregeld, maar vooruit gepland.
Hiervoor zoeken we een coördinator die op eigen inzicht een wekelijkse opmaakt.

De taken van de coördinator zijn:

• Opstellen van het rooster voor de zaterdagochtend (Jeugd) Kantine-Bar & Keuken en commissiekamer.
  • Aanspreekpunt voor de kantinecommissie.
  • Zo nodig ondersteunen tijdens drukke momenten en achter de bar, wanneer dit mogelijk is.
  • Werven van nieuwe vrijwilligers.

Vooral laag drempelig, elke hulp is prettig.
Natuurlijk word je hierbij geholpen, maar is het samen zoeken naar een nieuwe opzet van het wekelijks terugkeren van deze planning.

Vrijwilliger bar & keuken
Wat doet je als bar of keuken vrijwilliger?

Als bar- of keuken vrijwilliger bedien je de bar of keuken en zorg je ervoor dat de bezoekers van onze mooie kantine op een vriendelijk wijze geholpen worden aan een hapje en/of drankje.  Je werkt daarbij uitsluitend met andere OSV-vrijwilligers en met elkaar ben je het gezicht van OSV en bepaal jij mede de sfeer en gezelligheid in onze kantine.

De werkzaamheden van een BAR-vrijwilliger 18+ bestaan o.a. uit.:

☕  het verkopen van koffie, frisdrank, wijn en bier (inclusief tappen);
💳  het bedienen van de (moderne) kassa, inclusief het op eenvoudige wijze verwerken van PIN betalingen.

De werkzaamheden van een KEUKEN-vrijwilliger bestaan o.a. uit.:

🍟  het bereiden en uitgeven van de patat en de snacks vanuit de open keuken.

Kenmerkend aan jou is:
Je draagt OSV een warm hart toe.  Je vindt het leuk om veel mensen te ontmoeten en om samen te werken met anderen die net als jij als vrijwilliger actief zijn.  Je vindt het niet erg en wellicht juist leuk om cruciaal te zijn voor de sfeer en gezelligheid en voor één van de  belangrijkste financiële inkomstenbronnen van OSV Oud-Beijerland.

Commissiekamer vrijwilliger
Wat doe je als Commissiekamer vrijwilliger?
Als vrijwilliger in de commissie kamer biedt je ondersteuning tijdens de jeugdwedstrijden.
Je bent het aanspreekpunt voor de uit- en thuis spelende teams.
OSV is op zoek naar vrijwilligers die de commissiekamer komen versterken op zaterdagochtend. (0800-1300uur)

Wat vertel je langs de lijnen wat je voor de club doet:
Ik zorg ervoor dat thuis en uit spelende teams zich thuis voelen bij OSV Oud-Beijerland!

Wat je echt doet:

• Je bent aanwezig op de wedstrijddag.
  • Je bent soms aanwezig tijdens de toernooien. (Wanneer dat mogelijk is)
  • Je bent als gastvrouw/gastheer het aanspreekpunt voor de leiders en officials van de (bezoekende) teams en wijst hen de weg naar de voor hen beschikbaar gestelde kleedkamer en het betreffende speelveld.
  • Verzorgen van limonade tijdens de rust.
  • Je controleert en verzorgt de kleedkamers na afloop.

Team:
Je maakt onderdeel uit van een groep enthousiaste vrijwilligers die er voor zorgt dat onze gasten en leden zich thuis kunnen voelen bij onze vereniging.

Wat vragen wij van jou?

• Je bent 16 jaar of ouder.

We vragen:
Qua tijdsbesteding stellen wij op voorhand geen eisen aan hoeveelheden uren en aanwezigheid.
Wij werken op een zaterdag in principe met vaste roosteruren.
Maar het natuurlijk mogelijk om daarvan af te wijken.
Je kunt de frequenties van aanwezigheid in overleg zelf bepalen.

Je krijgt:
Enorm veel waardering van onze leden, bezoekende teams en toeschouwer en andere OSV-vrijwilligers.
Je leert ineens veel leuke mensen kennen die net als jij ook anderen graag helpen.

Dit is het moment, reageer nu!
Ben jij de aangewezen persoon laat je dan nu horen!
Heb je nog vragen over deze taak of ken je iemand die volgens jou perfect bij deze taak zou passen?
Lijkt het je leuk en zie je jezelf al in deze mooie belangrijke rol?

Neem contact op!

Via Whatsapp: 06-17.08.87.75

Via Email: [email protected]

Of spreek iemand aan op de club!

Je bent van harte welkom!!!

OSV_OUD-BEIJERLAND_1.png

Reageren op de vacature