๐—ง๐—ฟ๐—ผ๐˜๐˜€ ๐—ผ๐—ฝ ๐—ต๐—ฒ๐˜ ๐˜๐—ฒ๐—ฎ๐—บ!

OSV Oud Beijerland JO11-1

Spijkenisse JO11-6

3e klasse Zwaluwen Jeugd (1e fase) 28

16 september 2023 11:15

W.A.P Bollaart

Sportpark Olympia
Langeweg 22
3262LE
OUD-BEIJERLAND

๐—ง๐—ฟ๐—ผ๐˜๐˜€ ๐—ผ๐—ฝ ๐—ต๐—ฒ๐˜ ๐˜๐—ฒ๐—ฎ๐—บ! ๐Ÿ”ตโšช

JO11-1 een mooie wedstrijd, maar helaas zijn de punten meegenomen.
Deze zaterdag mocht de Hovetra - van Rietschoten brigade op een mooi tijdstip spelen 11:15uur werd de aftrap genomen.
De tegenstander Spijkenisse JO11-6 wist in de eerste minuten direct door te breken en ook het doelpunt te verzilveren.
Helaas volgde in de 15 min daarna nog 2 doelpunten.

De mannen waren even de controle kwijt, maar herpakte zich goed nog voor de rust werd door een prachtige steekpas onze spits bereikt en die liet de keeper in het ongewis. Met 1-3 de rust in.
Even wat drinken op deze warme zaterdagochtend, maar wel een heerlijk voetbal dag.
Zonnetje en een strak blauwe lucht. Supporters langs de lijn om de mannen aan te moedigen.
Met wat aanpassing liepen de mannen weer het veld op. En ze haddem er zin in. Dit laten we niet gebeuren.
De 2e helft was, zeker volgens de toeschouwers een mooie wedstrijd om naar te kijken.

Achterin deden de mannen alles eraan om niks door te laten en voorin bleven ze jagen. De ene na de andere kans. Maar het mocht vandaag blijkbaar niet. Ze gingen er niet in. Over het doel, lat, paal alles hebben we voorbij zien komen. Maar helaas niet het net in.
Spijkenisse is dan ook bijna niet in de buurt van het OSV doel geweest. Maar het was ze vandaag niet gegund.

โšฝ๏ธVoetbal is een prachtig spel, zeker als je wint, maar ook verliezen doe je met elkaar. Zolang je er maar voor 100% inzet, kan het gebeuren dat de ander die dag meer geluk heeft.

Mannen, ouders, toeschouwers en trainers een mooi weekend gewenst en op naar volgende week!!โ˜˜๏ธ

Dan mag JO11-1 om 08:30uur aftrappen bij SSS Klaaswaal๐Ÿ‘Œ๐Ÿป

Trots op het team! ๐Ÿ”ตโšช zijn onze kleuren๐Ÿ’ชโšฝ๏ธ