KNVB Voetbal.nl App

Nieuwe voetbal.nl en wedstrijdzaken app

Je hebt er wellicht al een en ander over gehoord, er komt een nieuwe Voetbal.nl app. De app die door ruim 1 miljoen voetballiefhebbers wordt gebruikt, waaronder een hoop leden van onze vereniging.

In de nieuwe Voetbal.nl app kunnen naast wedstrijdprogramma’s, uitslagen en standen, ook allerlei leuke en nuttige clubnieuwtjes worden getoond. Dit maakt het voor leden allemaal een stuk leuker en gemakkelijker.   Wil je meer info over alle nieuwe functionaliteiten van de apps, dan is er een speciale webpagina waarin deze info staat vermeld.

Maar daarnaast gaan alle voetbalverenigingen vanaf de start van het nieuwe seizoen ook nog eens gebruik maken van de KNVB Wedstrijdzaken app. Dit is dé app waarmee het wedstrijdformulier wordt vastgelegd en waarmee spelers zich moeten legitimeren met een digitale spelerspas.

Apps downloaden

De KNVB Wedstrijdzaken app kun je al in de stores (App Store & Google Playstore) downloaden.
De Voetbal.nl app is eind augustus beschikbaar.

Actuele e-mailadressen

Inloggen doe je in beide apps met je e-mailadres. Dit is het e-mailadres wat de ledenadministrateur in de Sportlink heeft staan. Dat kan afwijken van het e-mailadres wat je leider en/of trainer van jou heeft. Kan je niet inloggen, dan zullen wij jouw e-mailadres in de ledenadministratie moeten aanpassen.  Stuur snel een bericht aan [email protected] om je gewenste, actuele e-mailadres door te geven.

---------

In de nieuwe voetbal.nl app kunt u zelf uw foto uploaden. U bent vanaf heden zelf verantwoordelijk om te zorgen dat er een goede foto online staat. Indien de scheidsrechter de foto afkeurt, dan kunt u niet spelen (of u moet een geldig identiteitsbewijs bij zich hebben). Zorg er dus voor dat er een duidelijke actuele foto aanwezig is.