๐—ญ๐—ฎ๐˜๐—ฒ๐—ฟ๐—ฑ๐—ฎ๐—ด ๐Ÿฎ๐Ÿฑ ๐—ก๐—ผ๐˜ƒ๐—ฒ๐—บ๐—ฏ๐—ฒ๐—ฟ ๐Ÿฎ๐Ÿฌ๐Ÿฎ๐Ÿฏ ๐—ข๐—ฆ๐—ฉ ๐—ข๐˜‚๐—ฑ ๐—•๐—ฒ๐—ถ๐—ท๐—ฒ๐—ฟ๐—น๐—ฎ๐—ป๐—ฑ ๐—๐—ข๐Ÿญ๐Ÿญ-๐Ÿญ

Rijnmond Hoogvliet Sport JO11-1

OSV Oud Beijerland JO11-1

3e klasse (2e fase) 21

25 november 2023 8:30

B.A.B. Rutteman

Sportpark Rijnmond Hoogvliet
Botreep 21
3192PC
HOOGVLIET ROTTERDAM

Rond 06:00uur ging bij de meeste spelers het wekkertje af deze morgen.
Lekker op tijd, maar ook wel een beetje zenuwachtig. Voor de wedstrijd, maar vooral de hoop dat de wedstrijd doorging en niet op het laatste moment word afgelast.

Maar Rijnmond Hoogvliet Sport had gelukkig geen problemen en de velden lagen er prima bij.
JO11-1 mocht gezellig de kleedkamer delen met het JO10-1 team van OSV Oud-Beijerland.

Om de sfeer wat te verhogen had de ๐—›๐—ข๐—ฉ๐—˜๐—ง๐—ฅ๐—” - ๐—ฉ๐—”๐—ก ๐—ฅ๐—œ๐—˜๐—ง๐—ฆ๐—–๐—›๐—ข๐—ง๐—˜๐—ก Brigade natuurlijk de pas gekregen geluidsbox van ๐—ฉ๐—”๐—ก ๐—ฅ๐—œ๐—˜๐—ง๐—ฆ๐—–๐—›๐—ข๐—ง๐—˜๐—ก meegenomen. En zo werd het clubgebouw al gauw muzikaal opgefleurd.

Inmiddels zitten de routines er goed in bij de mannen en kunnen de trainers genieten van het bakje koffie op deze vroege ochtend. De mannen gingen het veld op en de aanvoerder Shane starten de warming up, rekken en strekken en even afronden op de doelman Jesse-Noël.
We even terug de kleedkamer in, de laatste tactieken bespreken. En mogen de ๐—›๐—ข๐—ฉ๐—˜๐—ง๐—ฅ๐—” Trainingspakken uitgedaan worden. Alleen de wissels nemen een lekkere warme jas mee naar de zijlijn.

08:30u de scheidsrechter start de wedstrijd en beide teams gingen gelijk op de eerste 10minuten.
Het thuis team, speelde een mooie eerste 10 minuten en de verwachting was dan ook dat de het eerste tegen doelpunt voor het Blauw-Wit team zou volgen.

Maar dan was daar onze aanvoerder van de week Shane in de 11e minuut die een prachtig doelpunt mocht maken en daar begon het geloof te groeien bij het hele team. Tot aan de rust ging het vrij snel met doelpunten aan de Oud-Beijerlandse zijde. 0-2 door Robin via een assist van weer de aanvoerder Shane. Sven zag eindelijk zijn kans schoon, om hard van ver de bal prachtig in het doel te krullen, 0-3.
De aftrap werd genomen, Thiago veroverde de bal en ging binnen 1 minuut, via Jesse, terug op Robin, voor op Sven en daar was de 0-4!
De trainingen doen zijn werk en de jongens gaan steeds makkelijker overspelen. Ze zijn er in ieder geval heel goed en geconcentreerd mee bezig. De achterhoede Dries en Stijn namen de bal over en stuurde verdediger Quinten weg met de bal. Keek omhoog en zag een weg vrij voor zich. Hij wist dat het ging gebeuren, dit was het moment, hij haalde uit en de bal ging snoeihard de kruising in, Quinten maakt de 0-5!
Met zo’n gevoel en natuurlijk doelpuntenstand ga je lekker de rust in en is het in de kleedkamer even relaxen en plezier maken. Het is weleens waar een wedstrijd die compleet door het ๐—›๐—ข๐—ฉ๐—˜๐—ง๐—ฅ๐—” - ๐—ฉ๐—”๐—ก ๐—ฅ๐—œ๐—˜๐—ง๐—ฆ๐—–๐—›๐—ข๐—ง๐—˜๐—ก team word gedomineerd. Maar er zijn altijd dingen, waar wij als team van kunnen leren. Deze kort doorgesproken, maar vooral meegegeven, dat ze moesten genieten van het spelletje, het weer en als vrienden op het veld moeten staan.

Dat was niet tegen dovenmansoren gezegd en met een hoop lol liepen de mannen op het veld.
Het is niet zo dat er helemaal geen tegenstand was. De thuisploeg deden hun best, maar vandaag waren de Oud-Beijerlanders goed in vorm en in deze partij sterker.

Na rust wilde we ze eigenlijk allemaal wel even naar voren, maar we blijven bij het plan.
Joey, Stijn en Dries hielden de achterkant op slot, daar is de 2e helft eigenlijk geen speler door heen gekomen.
Jesse had de 2e helft bij elke doelpunt een hoofdrol. De 0-6 werd weer binnen 2 minuten gemaakt na de aftrap afronding door Jesse. De 0-7 volgde 10 minuten later. De 0-8 werd 2 minuten niet door Jesse, maar door Sven binnengeschoten. Echter gaf hij wel de assist!
Het laatste doelpunt, werd naar voren gebracht, door Stijn, via Thiago, Robin, naar Jesse.

Vlak voor het doel probeerde Joey nog mee te helpen met het doelpunt, maar het was echt Jesse die het doelpunt op zijn naam mag schrijven.
De wedstrijd werd gelijk afgefloten door een prettig leidende scheidsrechter.

Het was voor de ๐—›๐—ข๐—ฉ๐—˜๐—ง๐—ฅ๐—” - ๐—ฉ๐—”๐—ก ๐—ฅ๐—œ๐—˜๐—ง๐—ฆ๐—–๐—›๐—ข๐—ง๐—˜๐—ก brigade een mooie overwinning, maar de sfeer en het warme welkom van de ontvangende club, Rijnmond Hoogvliet Sport werd ook als zeer prettig ervaren, Bedankt!

๐—ฉ๐—ผ๐—น๐—ด๐—ฒ๐—ป๐—ฑ๐—ฒ ๐˜„๐—ฒ๐—ฒ๐—ธ, ๐˜‡๐—ฎ๐˜๐—ฒ๐—ฟ๐—ฑ๐—ฎ๐—ด ๐Ÿฎ ๐—ฑ๐—ฒ๐—ฐ๐—ฒ๐—บ๐—ฏ๐—ฒ๐—ฟ ๐Ÿฎ๐Ÿฌ๐Ÿฎ๐Ÿฏ, ๐—บ๐—ฎ๐—ด ๐—๐—ข๐Ÿญ๐Ÿญ-๐Ÿญ ๐˜„๐—ฒ๐—ฒ๐—ฟ ๐˜๐—ต๐˜‚๐—ถ๐˜€ ๐˜€๐—ฝ๐—ฒ๐—น๐—ฒ๐—ป!
๐Ÿฌ๐Ÿต:๐Ÿฎ๐Ÿฌ๐˜‚๐˜‚๐—ฟ ๐˜๐—ฒ๐—ด๐—ฒ๐—ป ๐—™๐—– ๐—•๐—ถ๐—ป๐—ป๐—ฒ๐—ป๐—บ๐—ฎ๐—ฎ๐˜€ ๐—๐—ข๐Ÿญ๐Ÿญ-๐Ÿฎ.

Voor iedereen een fijn weekend gewenst!

’11-Shane
’15-Robin assist Shane
’20-Sven
’21-Sven