๐—๐—ข๐Ÿญ๐Ÿญ-๐Ÿญ ๐—ธ๐—ป๐—ผ๐—ธ๐˜, ๐—บ๐—ฎ๐—ฎ๐—ฟ ๐—บ๐—ผ๐—ฒ๐˜ ๐—ฑ๐—ฒ ๐—ฝ๐˜‚๐—ป๐˜๐—ฒ๐—ป ๐—ต๐—ฒ๐—น๐—ฎ๐—ฎ๐˜€ ๐—บ๐—ฒ๐—ฒ๐—ด๐—ฒ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ป.

OSV Oud Beijerland JO11-1

Spijkenisse JO11-4

9 maart 2024 11:15

A. van Putten

Sportpark Olympia
Langeweg 22
3262LE
OUD-BEIJERLAND

Op deze prachtige zonnige zaterdag, mocht de OSV JO11-1 Hovetra- van Rietschoten Brigade aantreden op het eigen sportpark Olympia.
De wedstrijd was iets vertraagd begonnen, omdat de wedstrijd ervoor iets uitliep.
Daardoor konden de mannen iets langer opwarmen en kijken naar hun clubgenoten.
Bij de aanvang van de wedstrijd, was het meteen duidelijk.
De ploeg uit Spijkenisse, wist gelijk goed te starten.
En scoorde binnen 10 minuten, de 0-2.

De mannen van OSV JO11-1 Hovetra- van Rietschoten Brigade, waren weer wakker geschud.
Dit moest even anders, het spel ging daarna op en naar. Enstukje bij beetje veroverde de mannen terreinwinst.
Zo hebben ze zich terug geknokt voor de rust naar 2-2.

Het geloof was wel weer een beetje terug en in de kleedkamer, werd dan ook het strijdplan van de 2e helft besproken. De meegekomen gastspelers van JO11-2, hebben zich prima staande gehouden in het JO11-1 team. En waren dan ook een echte aanvulling op het team.
Helaas mocht het allemaal niet lukken vandaag en moesten we na een eind scoren van 2-5 de 3 punten meegeven aan het prima voetballende team uit Spijkenisse JO11-4.

Voor de neutrale kijker was het een prima pot om naar te kijken, ging over en weer. Vooral positief en fair naar elkaar toe.
Voor de jongens van ons eigen OSV JO11-1 Hovetra- van Rietschoten team.

Willen vooral de complimenten uitspreken voor de wedstrijden in deze 3e fase.
Waarin we ingedeeld werden in deze 2e klasse. Soms moeilijk om toe te geven dat het te zwaar is. Maar de jongens hebben altijd een hoofdjes omhoog gehouden. Gestreden voor wat ze waart zijn. En dat vinden wij als trainers heel mooi om te zien.
We zijn er trots op dat jullie sterk blijven en vooral als team blijven staan.
We gaan zien wat de volgende wedstrijden gaan brengen.

Binnenkort komt het nieuwe wedstrijdschema en zullen wij opnieuw met al onze energie aan de start van de wedstrijden staan.
Voor iedereen een goed weekend, tot volgende!