π—ͺπ—œπ—‘π—¦π—§ 𝗩𝗒𝗒π—₯ 𝗒𝗦𝗩 𝗒𝗨𝗗-π—•π—˜π—œπ—π—˜π—₯π—Ÿπ—”π—‘π—— π—π—’πŸ­πŸ­-𝟭

's-Gravendeel vv JO11-1

OSV Oud Beijerland JO11-1

3e klasse (4e fase) 26

13 april 2024 8:30

N.W. van Zanten

Sportcomplex de Trekdam
Schenkeltje 7 c
3295KK
'S-GRAVENDEEL
tel. 078-6731925

Zaterdag 13 april 2024, ging bij de meeste van jo11-1 rond 06:30u het wekkertje.
Onder het motto “dan heb je nog wat aan je dag” πŸ˜‰

Deze zaterdagochtend mocht de JO11-1 Hovetra- van Rietschoten Brigade aantreden in het pittoreske ‘s-Gravendeel. Tegen het JO11-1 team van vv ‘s-Gravendeel.
De mannen waren allemaal op tijd aanwezig en konden zich om gaan kleden.
Dit keer speelde we in de groene uit-shirts. Niet omdat de tegenpartij in het blauw speelde.
Maar omdat het grootste gedeelte van het team, vanmiddag mag gaan hardlopen tijdens “de mooiste” Kidsrun van de Marathon in Rotterdam. Gehuld in het Blauw-witte OSV tenue.

08:30u precies klonk het fluitsignaal van de scheidsrechter. De mannen, hadden hetzelfde doel als altijd, maar toch waren ze deze keer gebrand op winst.
08:31u 0-1! Robin kreeg de bal heerlijk voor zijn rechtervoet en mocht de openingstreffer maken. Dat was een lekker begin.

Het hele team ging daarop verder, Lekker druk zetten en waarop veel wordt getraind, werd deze wedstrijd meerdere malen eindelijk veel toegepast.
Daarbij is “samen” spelen het kenwoord.

Na de time-out, kregen de thuisploeg de kans om te scoren, maar hierop werd direct gereageerd en door een opbouw vanuit achteren, ging de bal volgens het boekje, via de keeper Jesse-Noël, richting aanvoerder Dries die hem doorspeelde naar Sven, doorgaf aan Robin, geeft door aan Sven, Sven geeft de voorzet en Jesse rond daarop netjes en rustig af. 1-2

Rust, de scheidsrechter had van te voren al aangegeven, dat we kortere pauze gingen houden (10min) Achteraf geen penalty’s en we snel moesten omkleden, daar de kleedkamerindeling vandaag erg strak was bij de thuisploeg.
Geen probleem voor de Hovetra- van Rietschoten Brigade van OSV. Drinken erin en de mannen wilde naar buiten. Want er hing “winst” in de lucht. En de mannen hadden het nodig om weer is goed te winnen.

Het startsein volgde en niet veel later ook het gejuich van de spelers, trainers en meegekomen aanhang van OSV. Robin maakt de 1-3. Bijna 20minuten later volgt de 2-3 en mocht Stijn kort erna ook weer een doelpunt op zijn naam noteren 2-4! 3 Minuten later de 2-5, ook dit was weer een fraaie opbouw, die via Stijn, Joey, Niels, Quinten bij Shane kwam en een hem doorstak naar Robin, die legt voor en Jesse rond hem af.

De thuisploeg mocht nog een doelpunt noteren, maar het zat er niet in vandaag. De punten waren vandaag voor het OSV JO11-1 Hovetra- van Rietschoten Brigade om meer naar huis te nemen.

Na afloop nog wat ouders die het maar raar vonden dat ons team direct van het veld liepen en geen penalty’s genomen werden, blijkbaar waren alleen wij door de scheidsrechter geïnformeerd. De thuisploeg bedankt en handjes gegeven en onze mannen met gepaste trots richting huis.

Super gedaan allemaal, het is niet erg om te verliezen of gelijk te spelen. Maar winnen blijft toch wel het allerfijnste gevoel en vooral dat ze het met elkaar gedaan hebben.

Met trots en nieuwe energie op naar de volgende wedstrijd!
Zaterdag 20 april, 10:30u uit bij FC Binnenmaas JO11-2.

Voor iedereen een mooi zonnig weekend toegewenst!
🟦⬜️Hovetra- van Rietschoten Brigade OSV Oud-Beijerland JO11-1