Wedstrijdverslag Oud-Beijerland 2 - FC Binnenmaas 2 (28 sep 2019)

Binnenmaas, FC 2

2e klasse D

28 september 2019 12:00

EEN SLIPPERTJE WORDT OSV OUD-BEIJERLAND (2) FATAAL

De tweede selectie is vanmiddag op sportcomplex Olympia tegen de eerste competitienederlaag aan gelopen. Een op het natte kunstgrasveld doorschietende bal leverde in de 23e min. uiteindelijk het enige doelpunt van de wedstrijd op. De behendige Allan Servage wist dankbaar te profiteren: 0-1. Hij hield het hoofd koel en wist de bal langs OSV-doelman Roeland de Vries in het doel te schuiven. OSV, dat wederom door blessures en andere verplichtingen zonder echte aanvallers moest starten, kreeg in de 30e min. een goede kans op de gelijkmaker, toen Koen Scheurwater na een voorzet van Leon Bruijnzeel alleen voor het Binnenmaas-doel verscheen. Zijn inzet zou echter naast het doel eindigen. Meteen in het begin van de tweede helft was het team opnieuw dicht bij een gelijkmaker, maar stond het vizier niet op scherp. Eerst in de slotfase van de wedstrijd leek de thuisploeg toch nog dichtbij te komen. Maar Binnenmaas-doelman Lars Remmers wist in de 87e min. een snoeiharde vrije trap van John van Tiggelen knap uit zijn doel te boksen en zag in de 89e min. na een voorzet van Mitchell Dirkx een inzet van diezelfde speler buiten zijn bereik op de staander eindigen. Zo stond na het laatste fluitsignaal van de lankmoedige arbiter Wim Kleinjan de 0-1 nog altijd op het scorebord. Geel was er voor Edwin den Hoed (OSV) en Stefan Kerpel (FC Binnenmaas).
Man van de wedstrijd vanmiddag aan OSV-zijde was Jurriaan Lindhout.
Komende zaterdag gaat OSV op bezoek bij Spijkenisse (2), dat vandaag bij Strijen de tweede overwinning (1-4) op rij boekte. Binnenmaas gaat naar NSVV, dat haar tweede nederlaag op rij leed. Nieuwenhoorn (2), dat thuis door een 10-0 overwinning tegen Rhoon opnieuw wist te winnen, gaat op bezoek bij Zuidland, dat bij Smitshoek (3) met 3-1 verloor. Poortugaal (2) gaat - zonder verliespunten – op bezoek bij Strijen.

Oud-Beijerland (2) – FC Binnenmaas (2) 0-1 (0-1): 23. Allan Servage 0-1.

Opstelling OSV: Roeland de Vries – Bas Koelemeijer, Lars Lijten (43.Laurent Brethouwer), Jurriaan Lindhout en Matthijs Boon – Justin de Lange en Edwin den Hoed – Mitchell Dirkx, Leon Bruijnzeel en Sebastian Stapper (46. John van Tiggelen) – Koen Scheurwater.

Opstelling FC Binnenmaas: Lars Remmers – Max Huisman (62. Jasper Barendrecht), Bob Gomersbach (79. Raymond Buitendijk), Milan de Ruiter en Charlie de Graaf (63. Yanik Gomersbach) – Ricardo van der Stoep, Bryan Kruithof en Stefan Kerpel – Allan Servage (89. Desley van de Boogaard), Patrick Weteling (46. Mike de Graaf) en Stefan den Hoed.